Alagút a Duna alatt, föld alatti megálló a Nyugatinál, eltűnő Déli pályaudvar – Így változhat Budapest vasúti közlekedése

A BAVS, avagy a Budapesti Agglomerációs Vasúti Stratégia keretén belül egy új, 4,5 km-es föld alatti alagúttal kötnék össze a Déli pályaudvart a Nyugatival, ezzel egy olyan átfogó fejlesztést megvalósítva, amelyre az elmúlt 130 évben nem volt példa. Miért van szükség egy új alagútra? A stratégia azt az ambiciózus célt tűzte ki, hogy a 2040-ig tartó, átfogó és egymásra épülő, komplex beruházások megvalósítása révén összességében 80%-kal növelje az elővárosi vasútvonalakon utazók számát. A célkitűzés elérésében kiemelt szerepet játszik a Duna … Bővebben: Alagút a Duna alatt, föld alatti megálló a Nyugatinál, eltűnő Déli pályaudvar – Így változhat Budapest vasúti közlekedése